SOOOOl !

fy fan vilket underbart väder de är idag asso ! :D blir helt lycklig :) fast mamma åkte in på sjukhuset för en stund sen :( hon har fortfarande problem med magen.. aja iaf just nu sitter jag själv hemma o myser me mina hundar o väntar på att J ska höra av sig så man kanske kan gå dit i fördriva lite tid idag, för vill inte bara sitta hemma o mögla idag asso, men orkar inte åka iväg eftersom min fot fortfarande gör ont sen jag slog i den typ 7 gånger på 1 dag haha, igår va den stor som en elefant fot asso, men jag vill inte åka o kolla vad som har hänt eftersom jag hatar sjukhus, iaf just nu spelas det hög musik i mitt rum :) o det är najs, men hallå hur lång tid kan de egentligen att dammsuga en lägenhet haha, sist jag pratade me J va för 1 timme sen o då hade han redan börjat lite, hahah ett ord: SEEEEEEG ! hahaha känner mig så sjukt snäll ibland, men men nu ska fixa lite på rummet o fördriva tiden tills han hör av sig

puss så länge sötnosar ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0