orkar inget !

idag är en sån  dag där jag inte orkar ett skir faktiskt, sitter ju nu i sängen me mjukisbyxor o en tjocktröja, är osminkad men funderar på att sminka mig, aja nu ska jag ta en kopp kaffe o kolla om de är något mer jag vill fixa innan jag ska te skolan som början klocka 8, o slutar klockan 2 idag, kan hända att de blir mobilinlägg annars skriver jag efter skolan, o imon har jag studiedag, så då blir de fika me Johanna, sen träffa Emil snabbt o sen följa me Kevin te gråbo om han bevisar att han vill ha me mig, blev typ fett sur igår nämligen på flera personer, men men livet fortsätter fast de finns idioter, men nu ropar mitt kaffe på mig

puss så länge ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0