BLÄÄÄÄ!

fy fan vilken seg dag ! de är la tur då att J snart kommer hem så jag kan gå dit o fördriva massa med tid med honom haha, idag har jag bara varit i skolan o sen legat hemma o möglat typ, o de är ju inte okejj, så J, eftersom jag vet att du läser min blogg haha, kom hem nu !! dör snart av uttråkhet här ! buhu synd om mig ju haha, ne men jag har kommit på att J gör mig på flummit humör o de är väl inte okejj ? haha, iaf, haft några allvarliga diskutioner me hundvalpen oxå, hahha hundvalpen är alltså en killkompis, haha, inte många som vet vem han är egentligen men de är roligast så haha, ne nu ska jag nog fördriva lite tid genom att våffla mitt hår tills J bestämmer sig för att placera sitt arsle i sin  lägenhet hahah

puss så länge sötnosar ! ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0