WIIIIIIIE :D

snart kommer söta Felicia hit o hon ska hålla mig sällskap under hela natten dessutom :D o imon ska jag iväg o träffa mitt ex för att hämta en av mina tröjor o sen ska jag te skopunkten med pappa o mamma, eller så blire skopunkten först o träffa han efter för jag gissar på att han o jag kommer snacka en del o eftersom skopunkten stänger klockan 5 imon blire nog bäst att ta de först o då kan jag även använda dom nya skorna o så får han se vad han missar *blinkblink* för de va ju han som dumpa mig faktiskt haha :P fan vilken tur att han inte vet om min blogg så inte han ser detta hahahha :P aldrig bra att smida onda planer i en blogg haha men nu måste jag städa rummet haha

puss så länge ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0