vaken igen :)

somnade en stund förut o nu vaknade jag igen o jag mår faktiskt lite bättre nu, men ligger fortfarande i sängen med mjukisbyxor, linne o tjocktröja ( har inte ens orkat ta på mig bh idag ) o föresten på tal om bh, ska köpa en nya imon faktiskt ( om jag mår bättre) på lördag ska jag försöka gå på resturang iaf, sjukt längesen jag gjorde de nu, så om jag mår bra på lördag så blir de resturang eller bio, eller vem vet kanske både och, eftersom jag va sjuk på alla hjärans dag så hade inte inte suttit fel att göra de me någon kille ;D , o eftersom jag är singel nu så är de helt perfekt, jag är inte förhållande typen har jag märkt, liksom hade ju en kille i 2 år, fast de tog slut för ett tag sen eftersom idioten va otrogen flera gånger, efter de har jag varit singel o de har varit helt underbart faktiskt ! :D
men nu ska jag röka sen försöka äta lite
här får ni en gammal bild på mig så länge :)





puss så länge ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0