prov, prov & ännu mer prov

har inte kunnat blogga pga av att mina data har inte riktigt fungerat o jag har pluggat massa eftersom jag hade prov idag, fast jag trodde att jag bara hade so prov men de visade sig att jag hade matte prov oxå, direkt efter so provet, min hjärna håller på att sprängas nu, men iaf sitter hemma just nu o har lunch rast, de är de bästa me att bo nära skolan, man kan gå hem på rasterna, men men iaf, igår ville inte min data fungera riktigt ordentligen på dagen, vet ej varför, men så fixade pappa den så nu fungerar den iaf, föresten, jag köpte nya skot igår oxå :) sjukt fina är dom, kommer bilder sen på dagens facelook, dagens outfit o mina nya skor :D men måste ner te skolan nu

puss så länge ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0