okejj, förlåt igen haha

hann inte blogga igår pga av att jag kom hem runt 3 tiden
o då va jag tvungen att städa hela lägenheten sen så la jag mig i ett varmt bad o njöt !
men iaf, varför de inte blev någon uppdatering i lördags va för att först blev jag väckt klockan 12 av pappa
o jag skulle möta Veronica klockan 3 i stan,
för vi skulle shoppa o åka o hälsa på mamma som fortfarande är kvar på sjukhuset föresten,
o sen så sov jag o alla mina sötnosar hos Veronica tills Söndag,
då hämtade pappa oss, körde hem oss, sen åkte han iväg, o jag städade,
o iaf bilder på va jag handlade kommer upp senare idag,

idag har jag iaf varit i skolan o sen åkte jag o pappa upp te mamma o va där några timmar,
o nu har vi kommit hem igen,
o eftersom jag ska redovisa en bok imon så måste jag sätta mig o fixa de nu

bilder från helgen kommer sen

puss så länge ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0