GODMORGON :D

har egentligen varit vaken sen halv 8 när sötaste liam kom in smygandes på mitt rum o väckte mig genom att blåsa på min mage hahah :) idag har jag varit i angered o köpt hårfärg, läppstift, makeupsvampar & självklart en cola :D ska snart ner igen o köpa en sjukt fin klänning jag såg men aldrig köpte för jag visste inte om jag ville först :P sitter just nu o pratar med Veronica i telefon o vi har precis bestämt att hon ska komma hit idag :) så idag blir de nog bara mys framför tvn med massa gott ;P men nu måste jag börja städa lite på rummet så jag får plats men allt sen haha, ska ju få en ny byrå te rummet ju :P har tjötat som fan på min pappa att jag måste ha en byrå te rummet eftersom det inte finns någon gaderob i mitt rum :( så min gaderob är i rummet mittemot o de är jätte jobbigt att behöva springa dit varje morgon haha :P som sagt jag är extremt lat ;D men nu måste jag städa, hörs sen

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0