:(

de är kallt ute o de gör mig jätte deprimerad plus att jag har typ världens mensvärk ! jag har precis varit ute me hundarna o jag trodde jag skulle frysa ihjäl,idag va jag i skolan halva dagen sen så orkade jag inte me min lärare som bara klagar på mig så jag drog hem o pluggade lite, o idag kom mamma hem oxå :D , iaf för en stund sen så färgade jag min utväxt på håret, de såg verkligen för jävligt ut, eftersom jag egentligen är jätte blond så när de kommer utväxt så ser de ut som att jag inte har något hår där utväxten blir.. men nu är de fixat iaf som tur är, köpte ju hårfärgen typ förra veckan men eftersom jag har varit skit sjuk så har jag inte orkat fixa de, men just nu har jag typ svart färg överallt så måste gå o fixa de haha

puss så länge ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0