HAR INTE KUNNAT!

hejj alla söta, har inte kunnat blogga på ett tag pga olika omständigheter, iaf nu är jag tebaka, o har nya krafter. Idag har jag iaf varit i skolan bara, ännu så länge iaf haha, vem vet J kanske kallar på mig sen hehe ;) nu har vi här hemma bestämt att vi ska flytta te skåne för nu orkar inte vi me denna hålan kallad Lövgärdet längre, så nu blir de bye bye lövgärdet, bye bye angered, bye bye göteborg, bye bye västa götaland, o så säger vi ist hej skåne ;P hehe, iaf har för mig att jag i ett inlägg innan jag kände lite blandade känslor, eller har jag skrivit de innan? aa iaf, nu vet jag iaf hur mina känslor är o den lutar åt ett enda håll nu o de är riktigt skönt o veta vad jag vill o att den andra personen känner samma sak dessutom. Jo just de, innan så skrev jag ju att jag skulle träffa mitt ex men nej den fega lilla saken vågar inte ens svara mig på sms, samtal eller på facebook ! blir så jävla arg att jag känner för att explodera, o igår så va de några fittor som började skrika saker efter mig o min tjejkompis så självklart så flippade jag totalt, men vågar inte ens stå face to face mot mig o säga det utan skriker de när man gått förbi o när man går mot dom så springer dom iväg ! så jävla fega så de inte finns ! men nu måste jag plugga lite te provet nästa vecka o jag ska kunna 200 engelska ord :( de är katastrof ! haha

puss så länge sötnosar ;d


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag bara undrar om det är nån som vet en riktig bra erbjudande på kläder ?

2012-11-24 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0